Ai întrebări?

Avem răspunsuri.

Indiferent că ești persoană fizică sau reprezinți o firmă,

sunt momente în care ai întrebări la care vrei să primești un răspuns calificat.

De ce ai avea nevoie de consultanță?

În activitatea ta ai de rezolvat, uneori, situații noi la care nu cunoști răspunsurile sau nu ai siguranța că mergi  în direcția bună.
Prietenii nu pot să te ajute, nu ai pe cine să întrebi care ți-ar putea da un răspuns competent, iar informația de pe internet este confuză.

 

Dacă ai nevoie de consultanță, contactează-ne acum.

Pe scurt, oferim consultanță:

pentru înființarea de societăți comerciale și PFA, modificări în structura firmei sau închiderea/radierea firmei sau PFA-ului.

cu privire la legislația muncii și administrarea de personal: documente personal, proceduri de personal, proceduri salarizare, etc.

financiar-contabilă și fiscală: organizarea contabilității financiare și de gestiune; optimizarea impozitul pe venit/profit, TVA, asigurari sociale, etc.

juridică: întocmirea contractelor comerciale și de personal.

Ce îți putem oferi? De ce să ne alegi pe noi?

Pe scurt:  Soluții, idei, confirmări, răspunsuri.

Avem o experiență de peste 10 ani, colaborări cu peste 150 de clienți din toată țara și o echipă de specialiști contabili și juriști.
Putem – de cele mai multe ori, să-ți furnizăm răspunsul competent la întrebările tale.
Garantăm că lucrurile îți vor fi mai clare după discuția cu noi și vei putea lua decizii împăcat cu tine și în cunoștință de cauză. 

Programează o discuție cu un specialist

Îți putem răspunde la întrebări legate de următoarele aspecte:

1. Înființarea de societăți comerciale și PFA.

2. Diferențe între societăți comerciale și PFA.

3. Modificări în structura firmei: deschidere puncte de lucru; efectuarea operațiunilor de divizare, fuziune, etc.

4. Închiderea/radierea firmei sau PFA-ului.

5. Consultanță juridică: întocmirea contractelor comerciale și de personal.

6. Consultanță cu privire la legislația muncii, administrarea de personal:

  • documentație și proceduri PSI și SSM;
  • salarizare: calcularea taxelor aferente relațiilor de muncă, realizarea statelor de plată, salarii;
  • consultanță privind întocmirea dosarelor de personal și înregistrarea contractelor de muncă.

7. Consultanță financiar – contabilă și consultanță fiscală:

  • privind cheltuielile ce pot fi introduse pe firmă sau PFA;
  • consultanță privind TVA și recuperare de TVA la nivel național și european;
  • privind TVA și recuperare de TVA la nivel național și european;
  • înregistrare fiscală în România a societăților comerciale din alte țări membre ale Uniunii Europene;
  • consultanţă fiscală cu privire la procedurile de înregistrare fiscală a societăţii comerciale;
  • privind modificările legislative din domeniul fiscal și financiar- contabil;
  • pentru diferitele tipuri de impozite și taxe: identificare persoane impozabile, reguli generale, sferă de aplicare, cote de impozitare, calcule, etc. ;
  • consultanță privind optimizarea impozitelor de plată și soluții pentru minimizarea acestora în conformitate cu legile în vigoare.

 

Care este modul de lucru?

1

Pasul 1. Contactează-ne.

Comanzi o ședință de consultanță, în care ne precizezi subiectul de care ești interesat și ești contactat de cineva din echipa noastră. Sau ne contactezi direct prin telefon, mail sau formularul de contact de pe site.

2

Pasul 2. Plata și stabilirea orei de consultanță.

Emitem o factura proforma, iar după ca avem confirmarea plății acesteia, stabilim împreună ora potrivită pentru a discuta subiectul sau subiectele care te interesează.

3

Pasul 3. Livrarea răspunsurilor.

La ora stabilită, ne auzim pentru discuție. Întrucât lucrăm cu clienți din toată țara, e posibil sa nu nu fim încă prezenți în orașul tău. Preferăm ca discuția să aibă loc telefonic, pe Skype sau prin email. Bineînțeles, rămâne deschisă varianta discuției la biroul nostru.

Stabilește o discuție cu un specialist de la Conion.

 

Contactează-ne acum.

Ai întrebări?   Vorbește cu noi!

Contactează-ne prin e-mail sau telefonic. În urma unei discuții putem să îți facem o ofertă personalizată. 


Date de contact:

office @ contabilitateromania.ro
conion_accounting (skype ID)
Persoană de contact – Constantin: 0726.266.466
Program – luni-vineri: 09:00 – 18:00
CONION, Str. București, nr.66/1, Cluj-Napoca

Despre noi:

Suntem o firmă de contabilitate neconvențională.
Facem contabilitate care te ajută. În tot ceea ce facem credem în lucrul bine făcut.

Avem clienți din următoarele județe:

Am dezvoltat un procedeu de lucru la distanță ce ne permite să oferim servicii pentru clienți din toată țara.